укррус

Телефони у Львові

  • (097) 909-87-24
  • (093) 931-97-82
  • (066) 991-76-46
всі телефони

Умови прокату

УМОВИ ПРОКАТУ

Для того,щоб замовити потрібну Вам річ напрокат у Львові, ви можете зателефонувати нам за номерами

(097)909-8724

                 (093)931-9782viber 

(066)991-7646.

  • Також ви можете заповнити форму замовлення на нашому сайті, і наш консультант зв'яжеться з вами у найближчий термін!Заповнюючи форму, ви можете вказати, у який час вам було б зручно розмовляти!
  • Для того, щоб отримати потрібну Вам річ, необхідно оформити Договір прокату (для цього необхідно мати при собі документ, який посвідчує особу) і внести авансовий платіж, розмір якого залежить від того, яку саме річ ви бажаєте орендувати.
  • Зверніть увагу: якщо ви не проживаєте у Львові чи околицях, і зарестровані в іншому місці, в заставу ви залишаєте суму, рівну оціночній вартості майна, яка обговорюється у кожному конкретному випадку. На вартість оренди це не впливає.

Договір прокату оформляється безпосередньо на місці: або у нас в офісі, або з кур'єром, що привезе вам замовлення.

Авансовий платіж - це свого роду депозит,що включає в себе вартість прокату.Оплата за оренду відраховується з авансового платежу.

Застава - це незменшувана сума (з неї ми не відраховуємо орендну плату), яку ми вам повернемо, якщо ви повернете нам річ в такому стані, як і отримали, або ж використаємо на покупку загублених Вами деталей, упаковки , чи чистку забруденень.

 Всі платежі по прокату (ВКЛЮЧАЮЧИ ПЛАТІЖ ЗА ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ ПРОКАТУ!) будуть зроблені з авансового платежу, коли Ви повертатимете предмет прокату.

  • Якщо авансовий платіж вичерпано, а річ ще потрібна, Ви можете внести додатковий платіж у розмірі оплати за 1 місяць прокату чи більше.для цього ви можете приїхати до нас в офіс, викликати кур'єра, або просто перечислити кошти на карточку Приват Банку , і зберегти чек.(Номер карточки 5168 7422 2755 8743 Сафаров Раміз) Оплачена Вами сума додається до попереднього авансового платежу. Величезне прохання: коли ви робите передоплату на карточку, одразу ж перетелефонуйте нам, щоб ми могли зафіксувати платіж у договорі.
  • Період, на який ви берете річ ми не обговорюємо заздалегідь! Ви повернете річ тоді, коли вона стане непотрібною.Зверніть увагу - мінімального терміну оренди у нас немає, є мінімальний платіж (зазвичай це вартість тижневої чи місячної оренди речі) Починаючи з Другого місяця оренда оплачується подобово, тому ви не прив'язані до дати і користуєтесь стільки, скільки вам зручно і оплачуєте лише дні користування!
  • Доставка (виклик кур'єра за адресою)  у межах м.Львів оплачується за кожен виїзд кур'єра (доставка або повернення за Вашою адресою) і оплачується окремо (вартість доставки вказана на сайті для кожної конкретної категорії речей).Виклик кур'єра у святкові та вихідні дні можливий за попередньою домовленістю, умови та вартість обговорюються окремо. Виїзд кур'єра за місто можливий, вартість обговорюється окремо.Вартість доставки 2х і більше речей обговорюється окремо.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

  • Щоб повернути товар, ви можете приїхати до нас в офіс у наш робочий час, або ж викликати кур'єра.
  • Якщо ви бажаєте привезти річ в офіс самостійно - дія угоди зупиняється у день, коли ви власне до нас завітаєте, щоб повернути предмет прокату.

УВАГА!!! про намір повернути річ в офіс самостійно, слід повідомити заздалегідь!(мінімум за 1 день до того)Цей пункт зазначений в угоді прокату, при його невиконанні орендодавець залишає за собою право повернути кошти за договором на наступний робочий день (на рахунок клієнта чи готівкою, в залежності від бажання клієнта)

  • Якщо ви бажаєте, щоб річ забрав кур'єр, дія угоди зупиняється у день вашої заявки на повернення (в телефонному чи онлайн режимі).Кур'єр приїде до вас у найближчий зручний час, переважно протягом 5 днів (не хвилюйтесь,якщо кур'єр затримається, на вартість оренди це не вплине).

 

УМОВИ БРОНЮВАННЯ

Ми можемо забронювати потрібну вам річ (чи кілька речей) на потрібну дату.Для цього, ви повинні внести передоплату (розмір якої обговорюється у кожному випадку) Ви можете привезти передоплату до нас в офіс, викликати кур'єра, або ж просто перечислити кошти на карточку Приват Банку , і зберегти чек.( Номер карточки 5168 7422 2755 8743 Сафаров Раміз)

Коли ви братимете річ, ви будете вносити авансовий платіж менший на ту суму яку ви внесли, так, як ці кошти будуть зарахована одразу ж, як оплата бронювання.Якщо ви оплачуватимете на карточку, гарантією проплати є ваш чек, якщо ви привезете кошти в офіс, чи викличете кур'єра, ми напишемо розписку.

Якщо у вас змінюються плани і річ вже не потрібна, кошти за оплату броні не повертаються.Якщо оплата броні не здійснена, речі видаються по факту наявності їх на складі.

Перед тим, як здійснити оплату за бронь ОБОВ'ЯЗКОВО перетелефонуйте і переконайтесь, що потібна вам річ буде вільна на той момент в який ви захочете її взяти.

Так, як ціни на товари однієї групи однакові, а сказати заздалегідь , яка модель буде звільнятись дуже важко, автокрісла ми бронюємо з посиланням лише на групу, а не модель (наприклад групу  від 0 до 18 кг, чи люлька для найменших),при бронюванні ліжечка манежу береться до уваги, чи потрібен вам другий поверх, чи ні.

Величезне прохання, коли ви робите передоплату на карточку, одразу ж перетелефонуйте нам для того, щоб ми записали бронь і узгодили всі деталі.

 

РЕЖИМ РОБОТИ

  • Офіс 

Понеділок - п'ятниця -  10.00 - 18.00 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! так, як у нас є необхідність виїжджати на виклики за адресою, радимо перед приїздом в офіс зателефонувати заздалегідь!

  • Доставка 

Здійснюється за вказаною вами адресою та в заздалегідь обговорений час.

Оплачується за кожен виїзд окремо (чи це доставка чи забір речі)

Якщо ми не обговорюємо конкретну годину, доставка здійснюєся протягом робочого дня, і ми ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонуємо Вам перед приїздом, як мінімум за годину до того.

Ми можемо привезти річ на вказану вами, конкретну годину. Але, оскільки, ми змінюватимемо маршрут під ваші потреби, вартість такої послуги буде більшою, ніж вартість звичайної доставки!

 

  • Телефони працюють

Понеділок - субота 9.00 - 20.00

Неділя - вихідний день. Відпочиваємо, спілкуємось з дітками та близькими, чого і вам бажаємо ;)

P.S. Але ми обов'язково віддзвонимо, якщо побачимо пропущений виклик від вас!

  • Інтернет працює

Цілодобово , цілий рік без вихідних та відпусток!:-)))

А ось і зразок стандартної  угоди, яку ми вам запропонуємо заповнити:

 Угода 1 сторінка

Угода 2 сторінка

Угода 3 сторінка